niedziela, 26 października 2014

The Vampires Diaries



Cześć!

Jako że pogoda nie zachęca do wychylania choćby nosa z domu, postanowiłam coś dla Was napisać.
Niestety ostatnio mam dużo nauki ( olimpiada humanistyczna ) nie przeczytałam żadnej ciekawej książki.
Dlatego podzielę się dziś jednym z moich ulubionych sposobów spędzania czasu po za czytaniem.
Jestem serialoholiczką. 
Oglądnęłam już tyle seriali, że nie pamiętam kiedy to się zaczęło. Dzień bez choćby jednego odcinka to nie dzień. Koniec każdego sezonu to dla mnie wielkie przeżycie, bolesne i smutne. Prawie tak jak koniec książki.

Długo zastanawiałam się, który serial wam przedstawić. Padło na Pamiętniki Wampirów. 






Główną bohaterką serialu jest szesnastoletnia Elena Gilbert. Wraz z młodszym bratem mieszka w małym miasteczku Mystic Falls w Pensylwanii.Przed wakacjami dziewczyna miała wypadek samochodowy, w którym zginęli  jej rodzice. Podczas gdy Elena próbuje poukładać życie na nowo, w  mieście dochodzi do coraz częstszych ataków dzikich zwierząt. Dziewczyna poznaje przystojnego Stefana. Z pozoru jest to normalny nastolatek, lecz gdy Elena poznaje jego mroczną tajemnicę nic nie jest takie jak dawniej. 

Myślę że wszyscy słyszeli o tym serialu, a nawet jeśli nie to domyślili się, że Stefan jest wampirem. 
To żadna tajemnica. Myślę, że taki krótki opis, jaki zamieściłam powyżej zachęci was do oglądania. Naprawdę warto. Serial jest mroczny, tajemniczy ale nie brakuje w nim ani scen zabawnych ani romantycznych. Do tej pory wyszło 5 sezonów, a szósty jest w trakcie emisji. Z każdym sezonem przybywa nowych bohaterów, tajemnic i problemów. 

Dużym plusem Pamiętników jest obsada. Wszyscy aktorzy są ze sobą zgrani, a grę w serialu traktują jak zabawę a nie pracę. Nie muszę wspominać, że aktorzy są przystojni, a aktorki bardzo ładne :) 

Niedawno powstał spin-off tego serialu pod tytułem "The Originals". Jest to jeden z wątków Pamiętników, który tak się rozrósł, że stworzono dla niego osobny serial. 



Serial powstał na podstawie serii książek, której nie miałam okazji przeczytać. W sumie nie wiem, czy kiedykolwiek się za nie zabiorę...

A Wy macie jakieś ulubione seriale? Oglądacie TVD?

5 komentarzy :

  1. Nie oglądałam, ale zabieram się za to od dłuższego czasu! Oglądam Teen Wolf- również świetny.
    Pozdrawiam,
    http://ksiazkoholiczka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ciągnie mnie ani do książek, ani tym bardziej do serialu, chyba mam już za dużo wampirów ;)

    Ale za to sama nałogowo oglądam Czas Honoru i Once upon a time ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Czas Honoru, a Once upon a time nie miałam okazji oglądać... może spróbuję. :)

      Usuń
  3. "Pamiętniki wampirów" jako serial bardzo mi się spodobał. Ale wytrwałam przy nim może do czwartego czy piątego sezonu, później zaczął mnie nudzić :) Czytałam też dwie pierwsze części z serii, na której bazuje serial i według mnie ekranizacja (jeśli można tak to nazwać) jest o niebo lepsza. Może dlatego, że niewiele ma wątków z powieści :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Serię z chęcią przeczytam. Co do serialu... obejrzałam pierwszy odcinek i mnie nie zainteresował. Z drugiej strony każdy mi mówi, że pierwszy właśnie jest najgorszy, a wszystko jest potem rozkręca...
    Pozdrawiam, Shelf-of-Books :)

    OdpowiedzUsuń

Masz pytanie, lub uwagi? Komentarz właśnie do tego służy!