wtorek, 7 kwietnia 2015

Powrót

Hej!

Nie było mnie tutaj od ponad pół roku. Nie wiem, czy wspominałam o tym we wcześniejszych
postach, ale jestem w trzeciej gimnazjum, a co za tym idzie za dokładnie piętnaście dni piszę egzamin gimnazjalny. Przeraża mnie to. Dlaczego? Od tego, jak mi pójdzie zależy czy dostanę się do wymarzonej szkoły.
Wracając do tematu nieobecności, Bardzo dużo powtarzałam. Pewnie teraz myślicie "Przecież egzaminów jeszcze nie było". Tak, to prawda, ale już nie mam siły. Potrzebuję odskoczni, czegoś co odciągnie moje myśli od tej szkolnej rzeczywistości. Jedni wpadają z tego powodu w nałóg, a inni piszą recenzje, czytają i oglądają seriale. No cóż, każdy ma swój sposób,żeby przetrwać. 


To, że zaniedbywałam bloga nie oznacza, że nie czytałam książek. Marzec był miesiącem, w którym ukazało się sporo ciekawych tytułów, podobnie w poprzedzających go miesiącach. Poniżej krótka lista książek, które bardzo mi się spodobały. Mam zamiar kilka z nich zerecenzować, ale nie wszystko naraz. Dopiero wracam do blogowej formy c:





Kolejna książka mojego ulubionego autora plus nowo odkryty twórca.Ciekawe zetastawienie



Na pewno poświęcę temu tytułowi co najmniej jednego posta!


Zaskoczyła mnie, jest lepsza od poprzedniej części a to rzadko się zdarza.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Masz pytanie, lub uwagi? Komentarz właśnie do tego służy!