niedziela, 24 sierpnia 2014

W przerwie od pakowania...

Cześć!

Nowy post nie pojawił się ani raz, w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Takie postępowanie chyba nie zapewnia mi więcej czytelników, ale cóż...
Jak każda nastolatka świętuję czas pozbawiony wstawania o szóstej i kilku godzin męki w czterech ścianach zwanych szkołą. 

Plusy? Przez ostatnie tygodnie przeczytałam wiele książek ( z tego 2 są absolutnie świetne) Zamierzam je Wam zrecenzować. Ale (zawsze jest to ale ) recenzje pojawią się dopiero za tydzień, ponieważ wtedy wracam z obozu.

Dwa tytuły które na pewno zrecenzuję to


  • Dary Anioła Miasto Kości ( Zakochałam się w Jacu od pierwszej strony ) 
  • 19 razy Katherine ( John Green, nic dodać nic ująć)


To na razie na tyle, ja lecę się pakować. Do zobaczenia za tydzień!


P.S
 Miło mi się zrobiło, gdy zobaczyłam że grono obserwatorów się powiększa :) Jeśli podobają Wam się recenzję powiedzcie to w komentarzach. 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Masz pytanie, lub uwagi? Komentarz właśnie do tego służy!